Forum cs 1.6 Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

[Regulamin]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum cs 1.6 Strona Główna -> Kosz !!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinek
Administrator



Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:30, 27 Lut 2008    Temat postu: [Regulamin]

1. Regulamin Szczegółowy Counter-Strike 1.6 (CS)

1.1. Regulamin Ogólny Turnieju
1.2. Regulamin Szczegółowy Counter-Strike wraz z Regulaminem Ogólnym Ligi obowiązuję wszystkich Graczy którzy przystąpili do Ligi.
1.3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i poprawek do wszystkich Regulaminów, również na wniosek Graczy. Informacje o zmianach regulaminowych będą pojawiać się na stronach Ligi.
1.4. Organizatorzy są otwarci na wszelkie sugestie, propozycje zmian i nowe pomysły Użytkowników Turnieju !
1.5. Organizator zastrzega sobie prawo do szczegółowej wykładni Regulaminu.

2. Mecze

2.1. Mecze rozgrywane są systemem pięciu zawodników na pięciu.
2.2. W czasie meczu na serwerze może przebywać jednocześnie maksymalnie pięciu (5) zawodników jednego Klanu.
2.3. Podczas meczu na serwerze nie może przebywać żaden obserwator z wyłączeniem Sędziów i Administratorów Ligi bądź osób przez nich wyznaczonych.
2.4. Klan powinien się pojawić na serwerze piętnaście minut (15 min.) przed rozpoczęciem spotkania w pełnym składzie. W przypadku kiedy Klan nie stawi się na serwerze w wymaganym składzie w czasie maksymalnie piętnaście minut (15 min.) po wyznaczonej godzinie meczu ogłoszony zostaje walkower i zwycięża Klan, który był w tym czasie w Regulaminowym składzie na serwerze.
2.5. Mecz składa się z 30 rund i dzieli się na dwie części po 15 rund.
2.6. W meczu Klany reprezentują naprzemian dwie strony, frakcje:
- Terrorist Force (TF),
- Counter-Terrorist Force (CTF).
2.7. Po pierwszej połowie – 15 rundach - Klany zamieniają się stronami i rozgrywają spotkanie we frakcji przeciwnej.
2.8. Na mapie Klany muszą zagrać w obu frakcjach - zarówno TF jak i CTF.
2.9. O pierwszeństwie wyboru strony decyduje tzw. nożówka, czyli przedmeczowa walka na noże.
2.10. Każda runda trwa 1 min. 45 s.
2.11. Zwycięża Klan, który wygra 16 rund .
2.12. Po stwierdzeniu poprawności rozegranego pojedynku, Klanom przyznawane są punkty w Systemie Turniejowym przez Sędziów Ligi.
2.13. Jeśli przed, podczas lub po meczu doszło do nieprawidłowości/zakłóceń, złamania Regulaminu, bądź Gracze mają wątpliwości co do przebiegu, wyniku spotkania to Klanliderzy mają obowiązek to zgłosić Organizatorowi
2.14. Dopuszcza się podłączenie do serwera w czasie meczu HLTV z opóźnieniem 120 sekundowym. Musi być ono dostępne dla obydwu Klanów.
2.15. Ostateczną decyzję we wszelkich sprawach meczu podejmują Organizatorzy.
2.16. Pause (przerwę) w czasie meczu drużyna może użyć maksymalnie dwa razy na jedną mapę. Jedna Pausa nie może być dłuższa niż pięć minut (5 min.) i włączyć ją można na koniec rundy lub podczas freeztime. Pause wyłącza strona która ją zarządziła. Nie uzasadnione włączenie czy wyłączenie Pausy, bądź użycie jej nie zgodnie z postanowieniami Regulaminu może być powodem złożenia protestu.

3. Ustawienia Gracza

3.1. Każdy z Graczy podczas meczu musi używać następującej konfiguracji gry:
- color depth (głębia kolorów): 32-bit
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- ex_interp 0.01 - 0.03
- fastsprite 0
- gl_max_size ≥ 256
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- rate 20000-25000
Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund.

4. Mapy

4.1. Zestaw map granych w Lidze:
-de_cbble
-de_clan1_mill
-de_inferno
-de_train
-de_nuke
-de_dust2

4.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany listy map grywanych w Lidze.
4.3. Mapę wybiera organizator .


/b]5. Serwer [/b]

5.1. Mecze rozgrywane są na serwerach Klanów muszą być one zabezpieczone systemem atycheaterskim Valve Anti-Cheat Secure.
5.2. Dopuszcza się możliwość rozgrywania spotkań z dodatkowymi zabezpieczeniami antycheaterskimi.
58.3. Obowiązkowe ustawienia serwerów Ligowych:
mp_allowmonsters 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_c4timer 35
mp_chasecam 1
mp_chattime 10
mp_fadetoblack 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_ghostfrenquency 0.1
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15 lub 0
mp_mirrordamage 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 2500
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
edgefriction 2
host_framerate 0


5.5. Klany maja obowiązek przed rozpoczęciem meczu sprawdzić dokładnie konfiguracje serwera, by była ona zgodna z Regulaminem Ligi.
5.6. Za zgodność konfiguracji serwera odpowiedzialny jest Klan, który go proponuje i udostępnia.
5.7. Na serwerze muszą być wyłączone wszystkie zbędne pluginy, które nie są wymagane do rozegrania meczu.

6. Zabronione jest:

- Używanie skryptu niwelującego rozrzut broni (no-recoil)
- Używanie bind'u +duck na scrollu.
- Używanie skryptu Turn scripts
- Używanie skryptu Burstfire
- Używanie skryptu Stop-Shot
- Używanie skryptu BunnyHop
- Używanie skryptu wykorzystującegp -mlook
- Używanie skryptu dzięki któremu nie widać modelu broni
- Używanie skryptu centrującego ekran
- Używanie A3D (2.0)
- Używanie programów zapewniających przewąge podczas gry.
- Używanie niestandardowych plików (modeli, broni, noży, celowników, diody przy bombie oraz wszelkich innych elementów gry).
- Modyfikowanie opcji graficznych lub tekstur za pomocą sterowników kart graficznych, bądź innych podobnych narzędzi.


7. Punktacja :

wygrana - 3 pkt
remis - 1 pkt
porażka - 0 pkt [/b]

Regulamin skopiowany / zmieniony w połowie
źródło : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum cs 1.6 Strona Główna -> Kosz !! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin