cinek
Administrator
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 13:57, 04 Wrz 2007 Temat postu: REGULAMIN PRZECZYTAJ !!!!!!! |
|
|
Regulamin
1. Założenia Ogólne
Gracze uczestniczący w Turnieju powinni przestrzegać wymienionych poniżej zasad w każdym momencie. Zarejestrowany na forum uczestnik potwierdza, iż zrozumiał, akceptuje i będzie się stosował do wymienionych poniżej zasad.
2. Zachowanie Graczy
Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! W przypadku, gdy administrator uzna gracza winnym niestosownego zachowania, może on/ona zostać zawieszonym/zawieszoną na okres 7 dni. Również zespoły okazujące niestosowne zachowanie ryzykują poniesienie konsekwencji w postaci wyrzucenia z ligi, bany oraz inne, dostępne administratorom, restrykcje.
3. Mapy grane w Turnieju:
- aim_map
- aim_map2
- aim_map_usp
- awp_map
- awp_wall
- awp_india
- glock_tock
- aim_ak-colt
- fy_iceworld
4. Oszukiwanie
3.1 Jakiekolwiek programy niebędące integralną częścią gry, włączając w to niestandardowe pliki (custom) i modyfikacje, nie są dozwolone w żadnym z ladderów.
4.2. Wszystkie zewnętrzne programy służące do komunikacji głosowej są dozwolone (np.Teamspeak, Ventrilo etc.)
4.3. Programy, które zapewniają przewagę podczas gry (np. programy pozwalające widzieć przez ściany) są zakazane.
4.4 Poniższe skrypty są nielegalne i zabronione:
Skrypt BunnyHop
Skrypt obrotu (Turn scripts) [o 180° itp]
Skrypt wykorzystujące -mlook
Skrypt Stop-Shot [skrypty Use lub Awp]
Skrypt centrujące ekran
Skrypty niwelujące rozrzut broni (No-Recoil)
Skrypty Burstfire
Skrypty Strafejumping
4.5. Niestandardowe pliki są nielegalne. Zmiana modeli, celowników, broni, noży, diody przy bombie, i wszelkich innych elementów gry jest zabroniona.
4.6 Zmiana opcji graficznych lub tekstur przy pomocy sterowników kart graficznych, bądź podobnych narzędzi jest nielegalna.
4.7. Obowiązkowe Programy
Każdy gracz ma obowiązek włączyć przed meczem najnowszego azureusa 3.10
5. Gracze / Drużyny
Każdy z graczy może przynależeć tylko i wyłącznie do jednej drużyny. Aby team został dodany do tabeli musi być odpowiednia ilość osób w grupie.
Ladder 5on5 -> co najmniej 6 graczy
Ustawienia Gracza
Następujące wartości muszą być zastosowane w configu gracza:
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_movespeedkey 0.52
cl_pmanstats 0
gl_picmip 0
gl_monolights 0
gl_polyoffset 0.1(Nvidia) / 4(ATI)
gl_max_size wyższe niż 128
fastsprites 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
s_show 0
s_a3d 0
r_speeds 0
cl_updaterate > 60
cl_cmdrate > 60
rate > 12000
Wszystkie inne wartości komend mogą być zmieniane, jeśli nie prowadzą w rezultacie do oszukiwania.
5.2 Drużyna może dokonać zmiany swojej nazwy w dowolnym momencie.
8. Mecze
8.1 HLTV
Jeśli HLTV transmituje mecz, opóźnienie transmisji w stosunku do rozgrywanego spotkania powinno wynosić minimum 90 sekund.
8.2 Nicki
Każdy gracz jest zobowiązany do używania nicka identycznego, jaki wprowadził we własnym profilu gracza. Nie wolno korzystać z innego nicka niż ten, który widnieje na forum. Każdy z graczy podczas meczu musi mieć tag drużyny, do której należy.
8.3 W kazdej rundzie wolno zakupic granaty w ilosci maksymalnej:
- Flashbangs: 2
- Grenades: 1
- Smoke Grenades: 1
9. Serwer
9.1 Ustawienia Serwera
W momencie rozpoczęcia się meczu uważa się, że ustawienia serwera zostały zaakceptowane przez obydwie strony. Kwestie sporne wobec ustawień serwera rozstrzygną administratorzy, którzy mogą również anulować mecz, jeżeli ustawienia znacząco odbiegały od określonych w regulaminie. Za rozegranie meczu na serwerze z ustawieniami znacząco odbiegającymi od określonych w regulaminie grozi przyznanie obydwu drużynom punktów karnych!
10. Rezultaty
Obydwaj uczestnicy spotkania są zobowiązani i odpowiedzialni za wprowadzenie poprawnego rezultatu końcowego meczu.
Jeżeli nastąpią niejasności i niezgodności w podanym wyniku z rozegranego spotkania, obydwa zespoły/gracze powinny wylegitymować podany przez siebie wynikami dowodami rzeczowymi w postaci screenshotów z gry wyraźnie pokazujących wynik końcowy rozegranego spotkania.
10.1 Jeżeli nie stawi się na spotkanie w przeciągu 20 minut od ustanowionego czasu rozpoczęcia meczu, dana drużyna przegrywa walkowerem. Wyjście z serwera bez podania dobrego powodu (mam na myśli naprawdę solidne uzasadnienie) jest zabronione.
11. Bugi
Używanie bugów jest surowo zabronione. Jeśli bug nie został wymieniony poniżej, admin decyduje o przyznaniu odpowiedniej kary w danej sprawie.
Podczas meczu:
1. Przechodzenie przez ściany, dachy, podłogi i tym podobne jest surowo zabronione.
2. Podkładanie "cichej bomby" – takiej, której podkładania nie słychać, jest zabronione.
3. Podkładanie bomby w miejscu, w którym nie może zostać ona rozbrojona jest zabronione.
4. Wspinanie z pomocą team playera jest dozwolone. Miejsca, w których tekstury sięgają granic i mogą być usunięte przez dokładne ruchy jest zabronione. (Dla przykładu: dach na de_nuke)
5. Używanie flashbugów jest surowo zabronione
6. Rzucanie granatów poniżej ścian jest zabronione, natomiast rzucanie powyżej ścian i dachów jest jak najbardziej dozwolone.
7. "Pływanie w mapie" jest zabronione.
8. Chodzenie na pixelach jest zabronione (stanie lub chodzenie po niewidzialnych fragmentach pozaobszarowych mapy)
Ogólnie:
Używanie bugów, które prowadzą do nieuczciwej walki oraz służą pokonaniu przeciwnika w
nieprawidłowy sposób jest zabronione.
12. Niewystarczająca Ilość Graczy w Drużynie
W przypadku wystąpienia niewystarczającej liczby graczy jednej z drużyn, niezależnie od powodu, może ona przystąpić do meczu w niepełnym składzie przeciwko pełnemu składowi drużyny przeciwnej.
Minimalna liczba graczy dopuszczona do rozgrywki to w ladderze 5on5 - 4
Drużyna przeciwna może samodzielnie zadecydować czy rozegrać mecz w pełnym składzie, czy też w celu uczynienia rozgrywki fair, odjąć jednego ze swoich zawodników. Mecz może zostać również przełożony, pod warunkiem, że obydwie drużyny wyrażą na to zgodę.
13. Wyjście z Gry
Kiedy gracz opuszcza serwer, gra powinna zostać zastopowana za pomocą komendy pause". Jeśli gracz, który opuścił serwer nie powraca, gra powinna zostać zastopowana na koncu rundy, bądz początku kolejnej rundy. Ponieważ pausable "1" jest wymagane, opcja pause musi być możliwa do zastosowania. Czas czekania na gracza, który opuścił serwer wynosi 5 minut. Jeśli więcej osób niż 1 gracz opuściło serwer, wówczas czas ten wynosi 10 minut. Jeśli po regulaminowym czasie oczekiwania gracz nie wrócił na serwer, gra musi zostać przerwana. Kontynuacja możliwe jest tylko w odniesieniu do punktu 14. Poważne problemy techniczne.
14. Zmiana gracza
Gracze mogą zostać zmienieni tylko po zmianie mapy lub po upływie jej połowy. Zmiana nie może zająć więcej niż 5 minut. Po upływie czasu oczekiwania gra musi zostać wznowiona nawet mimo niekompletnego składu. Gracz ma prawo wejść podczas trwania meczu, jeśli skład jest niekompletny.
Gracz, który wszedł jako zmiennik musi być zarejestrowany na forum oraz być członkiem w grupie klanowej. Wymagane jest zrobienie ponownego screenshota z ip
15. Poważne problemy techniczne
W przypadku wystąpienia poważnych problemów technicznych podczas gry, które doprowadziły do zatrzymania gry, wynik jest określany wg stanu w momencie wystąpienia problemów. Jeżeli admin zadecyduje o kontynuacji rozgrywki, wynik oraz gra jest kontynuowana od momentu przerwania rozgrywki. Nie odbywają się wtedy 'Pistol round'. Gra jest kontynuowana zgodnie z następującą procedurą: Startowa ilość pieniędzy wynosi 2000 dla pozostałego czasu gry. Zespół, który przegrał poprzednią rundę popełnia samobójstwo używając komendy 'kill' w konsoli. Runda ta nie jest wliczana. Gra rozpoczyna się od rundy następnej. Jeżeli będą rozgrywane kolejne gry po tej mapie, suma startowa pieniędzy powinna zostać ustawione z powrotem na standardową wartość. Wyłącznie w
pełni kompletne mecze są zaliczane. W przypadku, gdy zaistniałe problemy uniemożliwiają
kontynuację gry i niemożliwym jest jej rozegranie tego samego dnia, mecz musi zostać rozegrany (dokończony) w innym terminie.
16. Opuszczenie mapy z 25 wygranymi rundami
Jeśli jedna z drużyn osiągnie 25 rund, ma prawo do opuszczenia serwera. W innej sytuacji wszystkie pozostałe rundy zostaną dodane drużynie, która została na serwerze.
17. Media
17.1 Screenshot musi zostać uploadowany na stronę z informacjami o meczu bezpośrednio po rozegraniu spotkania. Screenshoty zrobione przez obydwu uczestników spotkania muszą się ze sobą zgadzać. Muszą być również trzymane przez co najmniej 14 dni oraz muszą zostać zaprezentowane przeciwnikowi albo administratorowi na jego życzenie.
17.2. Screen z IP
Screen z IP graczy powinien zostać zrobiony przed rozpoczęciem meczu (amx_showip w konsoli). Powyższy screenshot powinien pokazywać IP każdego gracza. Jeśli gracz podczas meczu łączy się ponownie z serwerem, lub też miejsce rozgrywania spotkania jest zmienione, to dany screenshot musi zostać wykonany ponownie. Screenshot musi zostać wykonany przez drużynę, która posiada serwer. Po meczu obydwie drużyny mają za zadanie porównać IP graczy i sprawdzić, czy grały prawidłowe osoby.
Tylko drużyna, która posiada serwer jest odpowiedzialna za wykonanie takiego screena. Jeśli mecz rozgrywany jest na dwóch serwerach grających drużyn to obydwie są za to odpowiedzialne. Jeśli screenshot nie zostanie dostarczony, jedna i druga drużyna zostanie ukarana punktami karnymi.
17.3 Obowiązkowe jest zrobienie zdjęcia modelu, obaj gracze są zobowiązani do ich zrobienia oraz do umieszenia ich na dowolnych FTP dając link w odpowiednim temacie na forum (temacie meczowym). Aby uniknąć wszelkich komplikacji, screenshoty muszą zostać zrobione przed rozpoczęciem meczu.
Na screenach muszą znajdować się:
- net_graph 3
- minimalnie jeden model przeciwnej drużyny
- tabela wyników (showscores)
Edycja screenshotów jest surowo zakazana.
17.4 Dema
Każdy z graczy musi nagrywać demo dla każdej rundy. Oznacza to, że trzeba nagrać jedno demo dla każdej ze stron (jedno demo dla T i jedno dla CT na każdą mapę).
Wszyscy gracze są zobowiązani nagrywać każdy ze swoich meczów. Dema muszą być trzymane przez co najmniej 7 dni oraz muszą zostać udostępnione na życzenie admina.
Jeżeli gracz lub team podejrzewa przeciwnika o złamanie regulaminu podczas meczu, może
natychmiast zażądać okazania przez podejrzanego nagranego dema.Wezwanie do interwencji admina powinno nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy obejrzane demo nie rozwiało wątpliwości i nadal występuje podejrzenie wobec przeciwnika. W takim przypadku gracz lub drużyna może wysłać do admina demo z meczu, w następstwie czego admin podejmie adekwatne działania.
Dema z HLTV nie będą akceptowane.
17.5 Dema na życzenie przeciwnika
drużyna może zażądać dem maksymalnie 30 min po meczu. W żądaniu należy podać stronę (T albo CT), mapę, oraz nick gracza, którego demo jest żądane. Prawo do żądania demek ma moderator grupy jeżeli inna osoba zażąda przeciwnik nie musi dostarczyć demek. Jeżeli żądanie zostało źle spełnione, można to skorygować postem w komentarzach meczowych. Auto-akcept jest zawsze po minięciu 32 godzin od zakończenia meczu.
Każda z drużyn powinna sprawdzić komentarze pomeczowe powstałe w ciągu 30 min od zakończenia spotkania i do zuploudowania dema w ciągu 24 godzin od momentu zakończenia meczu.
5na5 – Maxymalnie dwa dema od każdego gracza.
Jeżeli dema nie zostaną dostarczone, klan w którym grali mecz przegrywa poprzez walkower [w/o]
Regulamin skopiowany z In-Memmories ale trochę go przerobiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|